duminică, noiembrie 25, 2012

Vă mulțumesc și mă bucur pentru noi toți..

          Pe majoritatea dintre cei care citesc sau s-au abonat la acest blog nu vă cunosc personal. Vă simt însă că rezonați și vă bucurați tot mai mult de viață, pe măsură ce vă deschideți către Iubire și Lumină...drumul spre Lumină nu este unul ușor fiindcă presupune armonizarea tuturor asperităților interioare, a tuturor energiilor de separare - ură, supărare, vinovăție, rușine, dușmănie, etc. - însă este tot ceea ce contează aici și acum...
         Articolelor postate pe acest blog nu-mi aparțin, după cum v-ați și dat seama, scopul acestui blog fiind să adune, să unească și să transmită o informație holistică asupra Vieții, sub toate aspectele ei.
        Marii maeștrii spirituali care au vorbit despre viață, iubire, bucurie, sănătate, etc. pe acest blog au vorbit sufletelor voastre însetate de adevăr, de iubire, de pace, de iubire...și au vorbit toți la fel, ca Maeștrii ai Vieții.
        Eu vă mulțumesc că că ați pa rticipat și participați la dezvoltarea acestui blog, la crearea unei societăți mai armonioase, la răspândirea Iubirii și Luminii, la crearea unui nou joc pe Păm  , de care să se bucure toți oamenii.
     Îmi cer scuze că nu am putut să mă ocup mai mult de acest blog, să comunic mai mult cu voi, să aduc mai multă informație. Dacă doriți acest lucru vă rog să-mi comunicați și voi face posibilă cuminicarea prin activarea chat-ului pe acest blog!
     Îmi vin însă în memorie cuvintele învățătorului meu - ”Toată teoria din lume nu face cât un dram de practică” și sper ca pe viitor să aduc mai multe metode practice de realizarea a transformărilor interioare și de accesare a energiei Întregului.
     Cu stimă,
                     On this day of your life, I believe God wants you to know...
...that challenges are what you came for. And you are 
never, ever, given a challenge you cannot overcome.

The purpose of life is to give you a chance to be the
grandest version of the greatest vision ever you held
about Who You Are. When challenges arrive, then, 
move straight to clarity: This is what you came for.

Now rise to this occasion, and know that you have
every resource with which to create the right and
perfect outcome.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu