miercuri, august 04, 2010

Fila 173 : Ce este KARMA?!

* Ce este karma?
* Legea universala a cauzei si efectului
* Eliberarea de karma trecutului (ii multumim Irinei)

De ce ar trebui sa scriem despre ceva cunoscut de toata lumea? Pentru ca nu am auzit niciodata o interpretare mai gresita a unui cuvant (ei bine, parca ar mai fi unul – cuvantul „iubire” creeaza cam aceeasi confuzie). In modul obisnuit de gandire, karma a devenit „ciomagul” care pedepseste sau recompenseaza.

Am cateva intrebari pentru voi: 
Este totul format din energie? 
Este acea energie plina cu emotii?
       Cultura, societatea, zona in care locuim – toate au propria energie si, drept urmare, propria karma. Mostenirea noastra rasiala are propria-i energie si propria-i karma.
 
       Acum urmeaza intrebarea de o mie de puncte: oare noi evoluam, sau suntem niste accidente?
 
      Daca energia se afla pretutindeni, atunci fiintele vii trebuie sa aiba vibratii sau niveluri diferite. Asadar, de fapt, karma este foarte simpla. Nu e nimic altceva decat o alta denumire pentru fiecare energie sau vibratie care a fost experimentata vreodata. Ea reflecta, pur si simplu, originile sale – ca o oglinda. Atunci cand reflectam binele, primim inapoi lucruri bune. Daca reflectam mania, primim inapoi manie s.a.m.d.
 
    Karma este rezultatul Legii universale a cauzei si efectului.
 
        Ca urmare, apare o noua intrebare: Oare suntem creatori sau victime?  
        Multi oameni se simt victime ale circumstantelor vietilor lor. Daca evoluam cu adevarat, aceste sentimente si emotii de victimizare vor atrage, mai curand sau mai tarziu (asemenea unui magnet), exact „karma” pe care persoanele-victima cred ca sunt indreptatiti sa o aiba – nimic mai mult si nimic mai putin. Daca noi credem ca suntem creatori si ca circumstantele vietii noastre reflecta (ca o oglinda) karma energetica pe care o proiectam in afara, aceasta constientizare are potentialul de a influenta circumstantele, astfel incat sa atragem vibratii diferite, ca un magnet si sa putem schimba.
        Pentru a manifesta acea constientizare, trebuie sa faceti, in fiecare zi, un lucru simplu. Intrebati daca viata spirituala se manifesta in plan fizic pentru voi – intrebati daca ceea ce invatati despre spiritualitate se manifesta fizic in viata voastra, astfel incat, prin „lectiile” voastre sau tiparele evolutioniste, sa puteti recunoaste ceea ce se intampla. Apoi, constientizarea va va calauzi pe calea voastra.
         Suna corect? OK –sa spunem ca eu sunt o parte din constiinta colectiva a tot ceea ce este (pentru ca sunt alcatuit din tot ceea ce inseamna Creatie). A trebuit sa ma inteleg pe mine insumi, la toate nivelurile: spiritual, fizic, mental si emotional. Propriile mele aspecte ale puterii si controlului mi-au fost oglindite de catre parintii mei; ei mi-au reflectat inapoi fiecare aspect despre care am venit aici, pe Pamant, sa invat. Ei au facut acest lucru fiindca, la un anumit nivel, noi ne-am ales unii pe altii ca sa ne fim, reciproc, profesori.Noi ne-am ales parintii, copiii nostri ne aleg pe noi pentru a evolua.
Asadar, oare cat de departe merge aceasta energie inapoi, in istorie? Am fost eu oare o parte din istorie, din energia puterii si controlului din vremurile trecute? De buna seama, raspunsul meu este afirmativ. Deci, daca asa stau lucrurile, atunci eu sunt o reflectare karmica perfecta, care poate schimba acest tip de energie – pentru mine, pentru ceilalti, pentru trecut si viitor.
         Atunci cand ne autovindecam si vindecam trecutul, vindecam si viitorul. Aceasta reflectare poate avea o vibratie diferita, un rezultat diferit de vechea energie karmica a trecutului nostru. Am putea fi liberi sa cream fara limitarile experientelor trecute.
        Asadar, karma nu judeca, nu pedepseste si nu recompenseaza. Ea ne reflecta totul, pana in momentul in care initiem schimbarea. Pana cand nu vom fi pregatiti, nu vom constientiza faptul ca avem capacitatea de a ne schimba pe noi insine si, in consecinta, de a schimba trecutul nostru karmic. Atunci cand suntem pregatiti sa cream actiunea schimbarii, o reactie tulburatoare poate fi necesara, prin care sa eliberam karma trecutului si poate intreaga karma – lipsa trecutului este egala cu un nou viitor.Apar curatari ale corpurilor fizic, psihic, emotional, spiritual, etc...
 
Binecuvantam caile voastre. 
Stim ca puteti face acest lucru, ajutandu-va pe voi insiva.

Va multumim ca ati citit,
Ken and Nancy
www.kenpage.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu