luni, septembrie 27, 2010

Fila 188 : Sa invatam sa ne rugam fara sa cerem ceva, ci sa multumim pentru ce avem

I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi indeparteze obisnuinta.
  Dumnezeu a spus NU .
  Nu eu trebuie sa ti-o indepartez ci tu trebuie sa renunti la ea.
    I-am cerut lui Dumnezeu sa-l vindece pe copilul meu handicapat
  Dumnezeu a spus NU   Spiritul sau este intreg, iar corpul sau este trecator.
 
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea rabdare.
  Dumnezeu a spus NU   Rabdarea este un derivat al durerilor; ea nu se acorda, ea se invata.
 
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea fericire.
  Dumnezeu a spus NU.   Eu iti dau binecuvantare; fericirea este in tine.
 
I-am cerut lui Dumnezeu sa ma scape de durere,
  Dumnezeu a spus NU   Suferinta te face sa lasi la o parte grijile lumesti si te aduce aproape de mine.
    I-am cerut lui Dumnezeu sa creasca spiritul meu
  Dumnezeu a spus Nu   Tu trebuie sa te cresti pe tine insuti dar ma voi ingriji ca sa fii roditor
 
I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile care ar putea sa-mi incante viata
  Dumnezeu mi-a spus Nu   Eu ti-am dat viata, asa ca poti sa te bucuri de toate lucrurile.
 
I-am cerut lui Dumnezeu sa ma ajute sa- i IUBESC pe altii, asa de mult cat ma iubeste El pe mine. Dumnezeu a spus...Ahhhhh, in sfarsit ti-a venit ideea cea buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu