marți, decembrie 28, 2010

Sarbatori fericite si La multi ani !!!

      O urare din inima pentru toti cei care s-au deschis cu sufletul pentru a patrunde esenta vietii, bucuria si implinirile ei.




      Multumesc tuturor celor care " au fost condusi " catre acest blog, prezenta voastra ma onoreaza si ma bucura in egala masura, mai ales ca pe cei mai multi dintre voi "nu va cunosc".


       Ma bucura ca sunt tot mai multe suflete care se deschid si cauta adevarul, iubirea autentica, pacea si armonia.Aici impartasesc invataturile maestrilor ( invatatorilor ) din toate timpurile, foarte rar scriu cate ceva. Le multumesc si lor pe aceasta cale pentru izvoarele de intelepciune din care ne adapam in aceste vremuri de profunde schimbari.
      
       Multumesc din suflet  maestrului meu Muntean Ioan care m-a ajutat si ma ajuta sa inaintez pe Cale cu blandete si armonie.




      Multumesc din suflet sotiei mele care m-a inteles si m-a sprijinit cand am avut nevoie.




      Multumesc din suflet tuturor discipolilor acestuia pe care i-am cunoscut in cadrul sedintelor de terapie directa si la distanta, de la care am invatat foarte multe si cu care am legat stranse prietenii.


                Multumesc Tatalui pentru tot ceea ce traiesc...


     
     Fiecare zi trati-o ca o sarbatoare.Sarbatoarea suntem noi pentru noi.Viata este un dar divin, este un joc divin ... hai sa ne jucam frumos de-a viata !!!









3 comentarii:

  1. O,Doamne,ce copii minunati ai creat
    Si cu multa Lumina i-ai inzestrat,
    Sa ajute si ei cat pot mai bine
    Ca ceilalti copii sa vina la Tine.
    Hai ,da-i si lui din tolba Ta plina
    Ca are in el Fiinta Divina
    Si uite ce mult se straduieste
    Pentru ca el, totul iubeste
    Ajuta-l asa cum doreste el
    S-arate la toti calea spre cer.

    LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  2. @};- Si eu multumesc mult pentru faptul ca ne impartasiti din invataturi. Alaturi de Ganditorul meu drag, {@};-} sunteti primele persoane care mi-au ghidat pasii pe drumul acesta..
    Un an nou minunat, cu multa lumina si iubire, asa cum intotdeauna am gasit printre randurile dvs.!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi multumim tie, pentru rabdarea de care dai dovada, pentru starea de bine pe care ne-o transmiti, pentru toate incercarile pe care le faci cu cei din jur spre a-i ajuta, pentru faptul ca ai ajutat foarte multi oameni sa se regaseasca pe cale si i-ai indrumat asa cum ai stiut mai bine...

    RăspundețiȘtergere