marți, octombrie 05, 2010

Fila 193 : Despre evolutia spirituala...(pilda pentru reflectare)

      "WO a vrut sa inceapa ascensiunea. El s-a asezat linga Spirit si a dat de inteles ca vrea sa inceapa ascensiunea. „Am intentii pure” spuse el. Pot sa incep procesul? Iar Dumnezeu a vazut puritatea si a spus Da, iar ingerii s-au bucurat. Apoi Wo a inceput sa observe ce ar putea sa faca. S-a ridicat la acea intilnire si a spus: „ Am gasit! Ceea ce am sa fac e sa muncesc atit de mult incit sa pot urca pe acest munte abrupt, pentru ca stiu ca de fapt telul e sa acumulez aceasta energie a ascensiuni, iar eu am sa fac aceasta. Si stiu cum sa fac. Am aceste trepte aici linga mine, si voi face diverse lucruri, pentru ca acesta este drumul meu, iar eu deja ma aflu pe Calea Mea.”
    Asa ca Wo a inceput sa urce muntele si la tot urcat timp de trei ani. A umblat pe ici, pe colo; a participat la diferite clase; a citit carti; a postit; s-a rugat; a meditat; deci si-a urmat acele trepte care a simtit ca il pot duce spre virf. Oh, a alunecat de citeva ori, si-a julit cotul, si si-a ranit piciorul. Dar s-a ridicat imediat si a continuat. „Pot sa o fac”, Wo si-a spus lui insusi. „Stiu ca pot sa ajung in virf pentru ca Spiritul mi-a spotit ca pot sa o fac. Am sa ajung in virf!” Si a ajuns.
    Acolo s-a asezat, pe virf si a cerut ca ascensiunea lui sa fie recunoscuta si totul era minunat. „ O ma simt atit de impacat. Stiu ca acesta e inceputul unei vieti mai bune”, spuse el, „ stiu ca mai am mult de invatat dar acesta e primul pas, si a fost greu sa il cistig si mi-a luat ani de zile!.”
   Wo tocmai se felicita pentru realizare cind s-a intimplat sa priveasca spre una dintre pantele muntelui si respiratia i s-a oprit. Acolo era un ski-lift! Un ski-lift real! Si erau oameni ca si el pe acel ski-lift! Si toti urcau spre virful muntelui in acel moment! Si parcurgeau acel drum in 3 minute! Si ei experimentau ascensiunea!
   Wo a inceput sa strige: „ Nu e drept! Nu e drept!” A intrat in meditatie si a spus” Spirite drag, nu e drept! De ce se intimpla acest lucru?! Am petrecut atita timp si am muncit atit de greu sa ajung in virful muntelui. De ce nu mi-ai spus si mie despre ski-lift?!
   Iar Spiritul i-a raspuns :”Wo, nu m-ai intrebat niciodata, nu-i asa? Tu ti-ai asumat dorintele Umane la maximum si niciodata nu ai privit spre altceva. Ai crezut ca ai rezolvat totul, ca trebuie sa muncesti pentru a obtine totul si asta ai facut. A fost alegerea ta sa faci ca acea ascensiune sa fie dificila." KRYON
---------------------------------------------------------------------------------------------
 Cea mai mare parte a problemelor noastre apar doar pentru ca nu le-am privit niciodata cu adevarat, nu ne-am indreptat niciodata atentia asupra lor pentru a vedea ce sunt ele in realitate. Incercati sa creati numai lucruri frumoase, nu aduceti la viata nimic urit. Nu aveti prea mult timp si nu aveti nici multa energie de pierdut. Avind o viata atit de scurta, avind o sursa de energie atit de mica, este pur si simplu stupid sa o pierdeti in tristete, in furie, in ura, in gelozie. Folositi-va energia in iubire, folositi-o in actiuni creatoare, in prietenie, in meditatie; indreptati-va spre ceva care sa va inalte. Si cu cit va inaltati mai mult, cu atit intilniti mai multe izvoare de energie care stau la dispozitia voastra. Depinde numai de voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu