joi, octombrie 14, 2010

Fila 200 : Cautarea autenticitatii

"Pe masura ce ne rafinam darurile discernamantului si intuitiei, putem identifica situatiile si oamenii de pe calea noastra, care nu sunt in aliniere cu iubirea care am devenit si cu energia pe care o dorim in viata noastra. Desi credem ca ne aflam in permanenta in cautarea autenticului, doar atunci cand suntem cu adevarat conectati la calea noastra, vom dori sa ii urmam lectiile, sacrificiile si responsabilitatea. In postura de elevi sau de profesori, ne aflam in cautarea autenticului, atunci cand devenim constienti de ceea ce rezoneaza sau nu cu dorinta noastra de adevar si transparenta, in toti si in toate, iar ceea ce este lipsit de autenticitate poate fi intolerabil.
 O cunostinta de-a mea este implicata intr-o relatie despre care mi-a spus mereu ca este minunata, perfecta, satisfacatoare, etc Dar eu aveam un sentiment cu totul diferit in legatura cu relatia ei si anume, ca este incordata, dificila si in pragul sfarsitului. De fiecare data cand imi vorbea despre aceasta relatie, incepeau sa imi tiuie urechile, mi se usca gura si deveneam foarte agitata. I-am impartasit toate astea si ea a facut o pauza, dupa care mi-a spus, incet, ca toate erau adevarate, ea si sotule ei se aflau in pragul divortului. Comentariile mele nu erau menite sa ii faca rau sau sa o supere, dar pur si simplu nu mai puteam sta in preajma energiei ei lipsite de autenticitate. Prin conexiunea noastra, eu pot oferi sprijin si pot sugera alternative, dar nu pot sa ii sprijin comentariile lipsite de autenticitate, legate de casatoria ei, atunci cand incearca sa ma convinga de un adevar diferit de cel pe care il stiu.
 Atunci cand ne aflam in cautarea autenticului, orice se afla in afara acestei energii va parea fortat, sau ne va face sa simtim un anume disconfort. S-ar putea sa ne pierdem concentrarea in timpul unei discutii si sa ne indepartam atentia de la ea. Daca ne aflam in preajma cuiva care nu este autentic, acest lucru ne poate face furiosi sau iritabili. Daca iau o carte ale carei informatii nu sunt autentice pentru mine, nu pot citi mai mult de cateva randuri. Observati ca am spus „nu sunt autentice pentru mine”, pentru ca fiecare dintre noi are propriul nivel de autenticitate. Si ceea ce functioneaza pentru mine, poate sa nu fie valabil pentru voi, iar asta nu inseamna ca este complet lipsit de autenticitate, doar ca nu este potrivit pentru mine.
 Orice este autentic pentru noi este legat de nivelul nostru energetic si acesta se schimba de la un moment la altul. Pe masura ce devenim mai increzatori in ceea ce priveste vibratia noastra energetica, ne putem conecta la ceea ce este autentic pentru noi la nivelul respectiv si ne desprindem de ceea ce nu este. Si acest ciclu continua, atunci cand ne inaltam pe spirala care reprezinta evolutia noastra spirituala. Cu cat suntem mai autentici cu noi insine, cu atat mai mult atragem acele lucruri care rezoneaza cu dorintele noastre. Si, in acelasi timp, ne putem detasa cu iubire de acele lucruri care nu mai rezoneaza." Jennifer Hoffman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu