joi, aprilie 26, 2012

Fila 292 : Semne ale unei schimbari iminente


                                    

  Time for a change
Da, asta este fotografia noului meu aspirator – si nu, nu fac reclama vreunei marci de aspiratoare. De fiecare data cand imi cumpar un aspirator nou – si cred ca am cumparat deja 5 sau 6, in decursul vietii mele de adult – viata mea se schimba considerabil. Moartea vechiului aspirator semnaleaza, de regula, sfarsitul unei etape din viata mea si un nou inceput asa ca, de fiecare data cand se strica vechiul aspirator – asa cum s-a intamplat cu ultimul pe care il aveam – stiu ca este timpul pentru o schimbare. Aspiratoarele mele nu se strica pur si simplu, ele fac asta, cu mare tam-tam.
Ultimul aspirator pe care l-am inlocuit a explodat, pur si simplu, in timp ce il foloseam. Filtrul lateral a luat-o intr-o parte, recipientul din fata a zburat si praful s-a imprastiat peste tot. Aspiratorul dinainte a luat foc in timp ce il foloseam si celalalt s-a oprit, tot in timp ce il foloseam. Nu mai tin minte ce s-a intamplat cu celelalte, dar stiu ca iesirea lor din functiune a fost la fel de dramatica si bizara. Ideea legata de acest eveniment este ca moartea aspiratorului meu reprezinta, absolut intotdeauna, un mesaj din partea Universului ca trebuie sa ma pregatesc de o schimbare semnificativa in viata.
A trebuit, asadar, sa cumpar un aspirator nou – si asta putea sa fie o alta tragedie. Cred ca aspiratoarele ar trebui sa coste mai putin de 100 de dolari si sa dureze vesnic. Nu sunt genul care sa cheltuiasca sute de dolari pe un aspirator, asa ca mi-am setat intentia sa imi cumpar unul nou, cu mai putin de 100 de dolari si am gasit unul de 50 de dolari, la oferta, pentru ca era un model mai vechi. Ce binecuvantare – am primit o notificare cu privire la schimbarile ce vor urma in viata mea si mi-am cumparat si un aspirator nou, la oferta, astfel incat sa curat mizeria pe care o facuse vechiul aspirator, atunci cand a explodat.
Cand vine vremea schimbarii, primim semne, atentionari si mesaje de la Univers. Cateodata, ele trebuie sa fie dramatice si bizare, pentru ca altfel nu le-am da atentie. Primiti semne ale unei schimbari ce se apropie? Le acordati atentie? Ce tipare ale schimbarii apar in viata voastra, pentru a va atentiona in legatura cu schimbarile ce urmeaza? Asupra carui lucru va setati intentia, astfel incat sa puteti integra aceste schimbari, fara efort? Tineti minte ca sufletul isi aminteste toate detaliile caii vietii si ale contractului, asa ca va interveni si ne va anunta ca transformarea se apropie. Cand acordam atentie semnelor, ne putem pregati si putem incepe sa lucram cu energia care vine, astfel incat schimbarea sa constituie o binecuvantare asteptata si nu o surpriza neasteptata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu