vineri, mai 07, 2010

Fila 152 : CUM PUTEM COLABORA?Care este starea normală?Care este starea actuală?

Care este starea normală?

Starea normală este de bucurie continuă ca de copil. Până nu ajungem în această stare de bucurie continuă este un semn că trebuie să ne întărim armonia sufletului cu Dumnezeu Tatăl. Şi bolile şi necazurile se înscriu în rândul acestor semne.

Care este starea actuală?

Mulţi dintre noi ne asemănăm şi cu o conductă înfundată de nămol, grijile, compătimirile, judecăţile, ataşamentele, neacceptările, nemulţumirile… fiind „nămolul” adunat pe sufletul nostru de-a lungul timpului. Aşa cum poate trece tot mai uşor apa pe măsură ce conducta se curăţă de nămol la noi poate ajunge tot mai uşor armonia divină pe măsură ce ni se curăţă sufletul şi prin noi spre cei apropiaţi nouă, spre toţi oamenii…

Cum putem colabora?

Nu mă ocup în mod special de rezolvarea acestor semne. Şi îmbunătăţirea stării de sănătate şi a viitorului…, la noi şi cei apropiaţi nouă, şi faptul că ne putem bucura tot mai mult de fiecare clipă sunt o rezultantă a creşterii armoniei sufletului cu creaţia divină şi Dumnezeu Tatăl.

Dumnezeu este Lumină şi Iubire. În starea în care sunt mulţi dintre noi dacă ar intra direct în legătură cu Dumnezeu Tatăl ar fi arşi aşa cum ar fi arsă o instalaţie electrică de la o casă dacă ar fi pusă în legătură cu un fulger… Din această cauză mulţi dintre noi căutăm intermediari în legătură cu Dumnezeu…

Cât s-ar vrea nu ajunge timpul fizic pentru a mă ocupa prin terapii directe sau de la distanţă de foarte mulţi oameni.

Este important că în funcţie de armonia şi sensibilitatea fiecăruia sunt mulţi care pot primi armonia divină şi prin lucrări scrise de mine. Cineva numai ţinând în mână lucrarea mea pregătită pentru o conferinţă simţea cum curge prin ea armonia divină şi se încălzeşte. Altcineva simţea ceva echivalent citindu-mi mesajele. Alţii simt aceasta citindu-mi blogul şi-l citesc cât de mult pot. Mesajul femeii care nu aude şi prin intermediul armoniei divine ce curge prin blog poate ajunge la starea de bucurie confirmă că şi în astfel de situaţii delicate poate veni ajutorul Tatălui.

Grupul de care mă ocup de la distanţă prin internet sau telefon este format şi cu greu se pot primi şi alţi oameni cu care să colaborez astfel… Numărul de şedinţe care se fac de la distanţă diferă de la caz la caz începând de la o şedinţă…

Modul cum se poate începe cel mai uşor să lucrăm împreună este prin terapiile colective care sunt în acelaşi timp şi cursuri şi iniţieri. Se continuă terapiile colective în Buzău, Bucureşti, Mangalia, Constanţa şi în funcţie de modul cum reuşesc să se organizeze la Cluj Napoca… Dacă se organizează grupuri mari pentru terapii colective şi în altă parte se poate vedea cum se pot face…

Pentru a se putea acoperi cheltuielile cei de care mă ocup în mod direct „dăruiesc” şi ei „ofrande”. Îi ajută cel mai mult s-o înţeleagă astfel, chiar dacă eu plătesc impozitele legale corespunzătoare. Pentru că dacă ar privi-o ca plată le-ar coborî nivelul de vibraţie şi ar putea primi mai puţin…

Pe de altă parte ocupându-mă gratuit de mulţi oameni am observat că pot primi foarte puţin faţă de cei care-şi aduc contribuţia lor atât cât pot…

Cu Lumină şi Iubire, Ioan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu