sâmbătă, decembrie 12, 2009

Fila 77 : Ce este dragostea? (cea mai frumoasa definitie)


 "Chiar daca as vorbi in limbi omenesti si ingeresti s n-as avea dragoste, sint o arama sunatoare sau un chimval zanganitor. 
Si chiar daca as avea darul proorociei si as cunoaste toate tainele si toata stiinta; chiar daca as avea toata credinta asa incit sa mut si muntii si n-as avea dragoste nu sint nimic.
Si chiar daca mi-as imparti toata averea pt hrana saracilor, chiar daca mi-as da trupul sa fie ars si n-as avea dragoste nu-mi foloseste la nimic.
Dragostea este indelung rabdatoare, este plina de bunatate, dragostea nu pizmuieste, dragostea nu se lauda, nu se umfla de mindrie, Nu se poarta necuviincios, nu cauta folosul sau, nu se minie, nu se gindeste la rau, Nu se bucura de nelegiure ci se bucura de adevar 
Acopere totul, crede totul, nadajduieste totul, sufere totul,
Dragostea nu va pieri niciodata.
Proociile se vor sfirsi; limbile vor inceta, cunostinta va avea sfirsit 
Caci cunoastem in parte si proorocim in parte 
Dar cind va veni ce este desavirsit, acest “in parte ”se va sfirsi 
Cind eram copil, vorbeam ca un copil, simteam ca un copil, gindeam ca un copil; cind m-am facut om mare, am lepadat ce era copilaresc 
Acum vedem ca intr-o oglinda, in chip intunecos; dar atunci vom vedea fata in fata.Acum cunosc in parte, dar atunci voi cunoaste deplin, asa cum am fost si eu cunoscut pe deplin.
Acum dar ramin aceste trei : credinta, nadejdea si dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea."
Corinteni , XIII, - Biblie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu