sâmbătă, ianuarie 23, 2010

Fila 121 : Cum sa traim in fericire viata...


       „A fi fericit înseamnă a fi transparent în faţa voinţei şi puterii Mele. A fi fericit înseamnă a alege să fie bine; FERICIREA este o forţă, o forţă care vă poate transforma în Supraoameni. Dacă nutriţi fericirea divină şi nu cea egotică, vă reuşeşte tot ce vă propuneţi, pentru că acolo sînt EU.
       Şi dacă uneori sînteţi trişti, opriţi-vă! Stopaţi curgerea tristeţii, stopaţi îmbibarea sufletului vostru cu otravă! Opriţi-vă atunci şi deschideţi ochii ca să Mă vedeţi în tot ce va înconjoară, ca să Mă simţiţi cu toate simţurile voastre, să Mă lăsaţi să vă pătrund, şi astfel aţi învins! Oprindu-te şi cerîndu-mi ajutorul ai depăşit deja tot ce a fost greu şi ne-bun. Luaţi mereu din Mine motive de bucurie, luaţi-Mă şi oferiţi-Mă tuturor celor din jurul vostru. Asta este sarcina voastră: să Mă oferiţi pe mine tuturor şi anume în deplinătatea splendorii Mele, nu Mă ciuntiţi, oferiţi-Mă cu totul, şi astfel vă voi îmbogăţi inimile cum nu aţi crezut vreodată. Nici nu bănuiţi cîte daruri am pentru voi!

         Alegeţi Binele şi Frumosul şi Eu vă aleg pe voi. Realizaţi că totul este în mîinile voastre, voi sînteţi împlinirea deciziilor pe care le luaţi. Voi veniţi cu un destin greu în spate, dar faptul că aveţi în permanenţă dreptul divin să alegeţi ce să fiţi în următorul minut, vă puteţi transforma totul, întreaga viaţă, tot destinul nefavorabil.
        Aveţi încredere şi luptaţi mereu pentru BINE şi FRUMOS, pentru FERICIRE, că nici un efort nu rămîne zădărnicit.
        Compasiunea este o Forţă puternică, este o Magie, sînt Eu însumi. Compasiunea vă ridică, vă întregeşte, vă transformă instantaneu. Urmăriţi mereu să acţionaţi în compasiune, în înţelegere, fiţi mereu pregătiţi să-l ridicaţi pe aproapele vostru de jos şi duceţi-l în spate.
Luptaţi-vă, nu renunţaţi, nu vă lăsaţi, Eu vă dau toată forţa de care aveţi nevoie, aveţi tot ce vă trebuie, faceţi-o şi veţi fi răsplătiţi. Luaţi-l în spate şi atunci puteţi simţi cum Eu vă duc pe amîndoi... of ce fericiţi puteţi fi, trebuie doar să îndrăzniţi!
        Urmaţi-vă inimile şi fiţi liberi, faceţi ce simţiţi de cuviinţă, nu vă tot uitaţi în stînga, în dreapta, şi nu vă mai interesaţi ce crede acela sau celălalt, căci nu asta este important.  


      Cei din jurul vostru sînt probele: ei vă împiedică sau vă încurajează să împliniţi Voinţa Mea. Aveţi încredere, să ştiţi că libertatea tot Eu sînt.

      Cu fiecare decizie pe care trebuie să o luaţi zilnic, mereu alegeţi ce vreţi să fiţi: sclavi sau stăpîni. Aţi văzut vreodată un stăpîn slab de înger? Sclavul alege să fie sclav, slab şi singur. Stăpînul alege să fie puternic, plin de încredere şi niciodată nu este singur. Este singura voastră alegere dacă să fiţi propriul vostru sclav sau propriul vostru stăpîn.




      Voi sînteţi ceea ce alegeţi să fiţi; voi sînteţi deciziile voastre.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu